While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 101 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers generally find the platform intuitive and user-friendly, with many appreciating the smooth onboarding process and the ease of sending or receiving money. Reviewers often highlight the speed and security of transactions, and some find the dollar Mastercard feature to be a significant advantage. The ability to hold funds in strong currencies like USD and EUR is also a valued aspect of the service. However, some people were dissatisfied with the customer service and response times, reporting long waits for assistance and a lack of clear communication. There are also mentions of issues with payment processing, including unexpected fees, delayed virtual card approvals, and funds being held for extended periods, particularly with larger transactions. A few customers also experienced account closures without clear explanations.

What people talk about most

Payment

Customers consistently note ambiguous experiences with payment. Many reviewers praise the smooth and fast... See more

Customer service

Consumers find customer service to be ambiguous. Many reviewers praise the support team for being responsive,... See more

Service

Customers had ambiguous experiences with service. Many reviewers expressed disappointment, citing... See more

User experience

Users describe positive interactions with user experience. Many reviewers praise the smooth and intuitive... See more

Response time

People report ambiguous experiences with response times. While some customers praise the support team for... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

Simple no frills fintech service with a virtual card and investment account option. Only giving it 3 stars as I was not given the option of having a GBP investment account as far as I can see on the... See more

Rated 5 out of 5 stars

I started using Nsave because my local banking options were unstable and expensive. Opening an account was straightforward, and I felt reassured knowing my money could be stored in strong currencies... See more

Rated 5 out of 5 stars

This is very great initiative for people of under developed countries. Their pricing is very reasonable as compared to payoneer (who charged huge amounts from freelancers and during conversion into lo... See more

Rated 5 out of 5 stars

Incredible experience with nsave. I’ve been using nsave for a while now, and it’s honestly one of the most intuitive and reliable financial apps I’ve tried. The interface feels clean and modern... See more


3.5

Average

TrustScore 3.5 out of 5

110 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 30% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

54€ Transfer Turned Into a Full-Day Investigation

The exchange rates on nsave are honestly excellent, and the EUR fees are among the best I’ve seen — €0 for receiving transfers and around €0.85 for sending. Also unfortunate that business transfers are not supported yet.

But my recent experience completely ruined it for me.

On May 4th, I received $63.26 from my Binance account, converted into €54.27, and decided to send it to my cousin just to test the new EUR transfer feature, transfer speed, and fees.

What followed was honestly ridiculous.

I spent almost the entire day talking to support, proving the source of the $63, explaining why I was sending the money, and even proving my relationship with the recipient.

Seriously… €54, not €54,000.

I understand compliance checks and security procedures, but treating a tiny personal transfer like some major suspicious transaction felt completely excessive and frustrating.

May 8, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

very bad service they are patented…

very bad service they are patented scammers , dont falll on this app or you regret later.

May 4, 2026
Unprompted review
Nsave logo

Reply from Nsave

Hello,

 Thank you for taking the time to share your feedback. We take claims like this seriously, but the review as written doesn't give us anything we can investigate — we couldn't locate any account, application, or support conversation tied to "Bicart Srl" on our side.

 If you have had a real experience with nsave that went wrong, we genuinely want to understand what happened and make it right. Please write to us at support@nsave.com with the email address you used to sign up (or any reference number from your case) and we will personally look into it.

 nsave is a fully regulated and licensed financial services provider, and every customer concern reaches a real person on our team. We're standing by to help.

 — The nsave team

Rated 3 out of 5 stars

My experience with nsave has been very…

My experience with nsave has been very bad.

My account has been under review for more than 34 days, even though I submitted all the requested documents and fully cooperated.

An amount of 10,000 USD has been held for over a month with no response or final decision.

I sent several follow-up messages, but received no reply. Customer support is very poor and there is no communication.

This delay is unacceptable, especially for such a large amount. I want an immediate resolution or the return of my funds as soon as possible.

Update:
The issue has finally been resolved after a long time, unfortunately. I truly wished it had been solved much sooner, but the problem was resolved and the funds were returned, although the transaction was not completed successfully.
Nevertheless, thank you for returning the funds and resolving the issue.

May 4, 2026
Unprompted review
Nsave logo

Reply from Nsave

Hi Selwa, thank you for your patience while we reviewed this. We’ve now resolved the issue affecting your account and restored access.

We also want to sincerely apologize for the delay and lack of communication during the process. Your feedback was valid, and we understand how frustrating this experience must have been.

Our team has followed up with you directly as well, and we remain available if you need anything further.

Rated 5 out of 5 stars

I used to use payoneer for 5 years and…

I used to use payoneer for 5 years and I can tell that nave is the current best option in the market on all levels (customer service, fees, safety, trust, efficiency, currency transfer rate).
nsave has filled the market gab and covered the need in the best way possible.

May 2, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Don't use

Don't use, they change bank IDs frequently.

July 15, 2025
Unprompted review
Nsave logo

Reply from Nsave

Hi Istiak, thank you for the candid feedback and we're sorry for the friction you've experienced. We can confirm the account changes you're referring to: your USD virtual account moved as part of a planned migration to a new banking partner (your wallet is now active and stable), and a separate ACH account request was unfortunately rejected at the address-verification step. We understand how disruptive multiple account changes can feel, and we don't take that lightly. Your current USD wallet is now your stable receiving account going forward no further changes are planned. If you'd like, please reach out to us at support@nsave.com and we'll personally walk you through the new setup and resolve the ACH issue if you still want that account opened. We'd genuinely appreciate the chance to make this right.

Rated 1 out of 5 stars

I am very disappointed, Scammers

I am very disappointed. I am facing 3 issues, none of them have been resolved, Worst bank I have ever used

1) I tried to send money to my local bank account in Pakistan, but it has been a month and I have not received it. When I contacted them, there has been no response for the last two days.

2) My friend sent money to my account as well, but that has also not been received.

3) I ordered a card, and it is currently showing as "processing," but when I contacted them, they said the card is not available and that their team is working on it.

To me, this company seems like a scam so far.

May 1, 2026
Unprompted review
Nsave logo

Reply from Nsave

Hi Junaid,

Thank you for taking the time to share this, and we're sorry it's been such a frustrating start with us. We've located your account and looked into all three issues you raised.

On the transfer to your Pakistani account: this $2 transfer has been stuck with our payout partner longer than it should have, and our team is escalating it now to get it released or refunded promptly. We'll follow up directly in your existing support thread today.

On the funds your friend sent: we've checked your account carefully and we can't see any incoming transfer matching that description. To help us trace it, could you share with our support team a screenshot or reference number from your friend's sending bank? That will let us confirm where the money currently sits.

On the card: you're right that the card creation didn't complete on our side. Our cards team is actively working on a fix and we'll reach out the moment your card is ready to be reissued.

Nsave is far from a scam, we’re a regulated platform and we take complaints like yours seriously. Please give us the chance to make this right. We've assigned someone to your case and will be in touch via the app shortly.

- The nsave team

Rated 1 out of 5 stars

I deposited like 1 month ago and my…

I deposited like 1 month ago and my fund is still missing and when i reach to their support they says my deposit amount is not meet their minimum threshold i said then reverse the fund they make a ticked and it's more than month and still not solution.

March 15, 2026
Unprompted review
Nsave logo

Reply from Nsave

Hi Sabbir,

 Thank you for taking the time to share your experience — and we're sorry it's been so frustrating. A deposit going missing for over a month is not the experience we want anyone to have, and we want to make this right.

 We've reviewed our records but we can't currently match your review to a confirmed deposit on our side, which suggests the funds may have been rejected before reaching your nsave account (often due to a minimum-threshold rule on the underlying network). Either way, you deserve a clear answer and resolution.

 Could you please email **support@nsave.com** with the subject line **"Trustpilot review – Sabbir"** and include:
 • The email address linked to your nsave account
 • The transaction hash / reference for your deposit
 • The sender wallet or bank details
 • The amount and approximate date

 Once we have those details, we'll trace the deposit end-to-end and get back to you within 1 business day with either a recovery path or a clear explanation. Your case will be handled directly by our senior support team.

 Thank you for your patience — we'd really like the chance to fix this for you.

 — The nsave team

Rated 5 out of 5 stars

Big shoutout to the nsave team

Big shoutout to the nsave team! Their response time is insane—you get an answer literally seconds after asking. I also love how smooth the money transfer process is.

I had a situation where a transfer was pending for a bit, but the support team didn't just wait around; they actively communicated with the intermediary bank to make sure my money reached me safely. The issue was fixed in days. Truly a service that values its customers!

February 4, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

They are totally scammed me

They are totally scammed me, My client sent 2K + 3K USD for a website contract and i'm was about provide them details by taking from client side, but later 4/5 hours they reject my payment and also closed my USD Account.

and made my client relation absolutely worst, never use this happen and potential scam risk.

April 12, 2026
Unprompted review
Nsave logo

Reply from Nsave

Hi there,

 Thank you for taking the time to share your experience — we're sorry to hear it didn't meet expectations. We take every review seriously, especially when a customer feels let down.

 We can't discuss account-specific details in a public forum, but we'd like to understand what happened and help where we can. Please reach out to our support team at support@nsave.com (or via the in-app chat) with your registered email or phone number, and we'll look into it directly.

 We appreciate the feedback and hope to resolve this with you privately.

 — The nsave Team

Rated 2 out of 5 stars

Severe Lack of Stability, Support, and Trust in Service

Last year, as an early user, I was genuinely excited about Nsave. It felt like a promising new fintech service that could bring real value. Initially, the ACH and card functionality worked reasonably well, and I had high expectations for what was coming next.

However, over time the experience has significantly declined. There is frequent switching of partners, sometimes every couple of days, which creates a clear lack of stability and consistency. On top of that, new accounts often have features disabled without any proper explanation or communication.

The support system is another major concern. Responses feel unstructured and unhelpful, and in many cases it seems like even the support team is unsure how to resolve issues. Instead of solutions, users are mostly just asked for repeated information.

The app itself is also very unstable for a fintech product. Basic reliability issues make day-to-day usage frustrating and unpredictable.

Another disappointing aspect is how feedback is handled. Even constructive criticism does not seem to be welcomed, and posts or comments are often not approved, despite active community participation and support from users like myself.

Most importantly, my ACH transfer has been stuck for the past 4–5 days. The only responses I’ve received are requests for information, with no real progress or resolution. This has been extremely frustrating and time-consuming.

As a result, I have withdrawn all my funds and do not plan to return anytime soon. Unfortunately, my trust in the service is completely gone.

April 20, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

A brilliant solution for financial peace of mind!

nsave has been an absolute game-changer for me. Finding a secure and reliable way to protect my savings was a priority, and nsave provided exactly the solution I needed. the application process was incredibly smooth, and the app itself is highly intuitive and easy to navigate. Knowing my funds are safe gives me tremendous peace of mind!

October 23, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Money vanished. Support vanished. Don't fall for the "refunded" lie.

I've been dealing with this mess for almost two months now and I'm genuinely at my wit's end. Writing this so hopefully someone else doesn't make the same mistake I did.

Everything was fine for a while. I was transferring money from my own checking account into Nsave, trying to build up a proper emergency fund. No problems, app worked, transfers went through. Then one day I opened the app and the money had vanished. Just completely gone from the screen. Account marked inactive. No email warning. No request for verification. Nothing. Just locked out of my own savings without a word.

I emailed support and got the same line everyone else seems to get. "Your account is under routine review. Please allow up to 30 days."

Okay. Fine. I waited the full 30 days. Crickets. I waited another two weeks and sent multiple follow-ups, each one ignored. Finally, after about six weeks of chasing them, I got one last email from support. They claimed they had "refunded all funds back to the original accounts."

Lie.

Here's why I know it's a lie. I funded this account with my own money from my own bank account. Transfers I initiated myself. If they actually sent the money back to the "original source," it would be sitting in my checking account right now. It's not. My bank sees nothing. No incoming transfer. No pending credit. No rejected deposit. The money vanished and it stayed vanished.

So now I'm stuck in limbo. They've washed their hands of it with a fake refund notice and stopped replying entirely. Meanwhile my savings are just floating somewhere or sitting in their account earning them interest while I get nothing.

If you're thinking about using Nsave for anything more than pocket change, don't. The second your balance looks like real money, they'll freeze you out, ignore you, and then lie about sending it back. Save yourself the stress and use a real bank.

April 16, 2026
Unprompted review
Nsave logo

Reply from Nsave

Hi Imran, we understand your concern. Your account has been reviewed and is currently restricted. Your funds remain secure, and our team will contact you directly with the next steps regarding your account and balance.

Rated 5 out of 5 stars

Flawless experience for Bangladeshi Freelancers!

I am extremely satisfied with nsave's service. I successfully linked my nsave USD account (via ClearBank) with my PayPal account. The transfer from PayPal to nsave was smooth and arrived within 24 hours.
​The best part is withdrawing funds to bKash in Bangladesh. Not only was the transfer fast, but I also received the 2.5% government incentive on the remittance, which is a huge plus. The transparency in fees and the competitive exchange rate make it a game-changer for international payments. Highly recommended for anyone looking for a reliable way to manage USD/EUR and send money home!

April 15, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Time-wasting

Time-wasting. Requested for business application and no answer yet. 15 Days + Gone. Are you on holiday?

April 1, 2026
Unprompted review
Nsave logo

Reply from Nsave

Hi Badrul, this isn’t the experience we aim to provide. Your business application shouldn’t have been left without an update. We’ve reviewed your case and are looking into it now. Please contact us at Business@nsave.com
so we can resolve this for you quickly.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look