Sub Habio Reviews 35

TrustScore 1.5 out of 5

1.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Beware of trying this for under a £1 for 3 days, they will then debit £35 from your account and refuse to refund you even though you haven’t used their service, as ‘it’s in the small print’. No amount... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

absolute scam. they're charging 30eur/month people WITHOUT CONSENT. Apple can't help, bank can't help. we're spending time and energy to get rid of the app.

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Avoid this app and the web-site. I have paid for a free 3-day trial to see how it goes, and immediately was charged for some pdf-file - which is useless by the way for extra 30$ (you can have three... See more

Company replied


Contact info

1.7

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

35 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Habio is a scam

First of all so sorry for this company who misused ppl trust, specially ppl with ADHD who seeking for a real tool to get help. I purchased a 1 wk trial for 4,99 $( I am student and I really count each penny) I realised that Habio took 65$ from my account! Habio team you guys are real thief 🤬

March 15, 2024
Unprompted review
Sub Habio logo

Reply from Sub Habio

Dear Delaram,

We're sorry to hear about your experience, and we understand your concerns. We'd like to help you resolve this matter.

Please reach out to our support team directly at habio.app@appdesk.zendesk.com with all the relevant details, including your account information and the unauthorized charges. They will investigate your case and work to find a resolution for you.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any inconvenience you've faced. We appreciate your patience as we work to address this issue.

Best wishes,
Habio Team 🌱

Rated 1 out of 5 stars

Total scam

Total scam. You buy the three day £1 trial and there’s something in their system that charges you for this pdf £29. This purchase is not refundable (of course). I never made this purchase. Now I’ve got this stupid document with no purpose. The app is so basic. Total scam.

I would like to add (following your response to this review), that I had first tried to reach out to your team to resolve this matter. I was told that in-app purchases are not refundable. However, my issue is that I never made the purchase. Why would anyone purchase a £29 PDF without first trialing out the product, especially as i only selected the $1 trial. It makes no sense. There is something wrong with your system and your developers need to look into it. However, I get the sense based on your teams response that it isn't a development issue, but rather a pretty good way to scam people. Having seen several other reviews, I am clearly not alone and it seems you've done nothing to resolve other people's complaint about the exact same issue. If you know an issue exists (i.e., ample customer feedback is evidenced online), but you do nothing to resolve it, you do not refund your customers, and you continue with the same issue that results in people losing money (i.e., being robbed of their money as they did not consent to purchases)... then that is a SCAM.

March 1, 2024
Unprompted review
Sub Habio logo

Reply from Sub Habio

Dear Lila,

We understand your frustration and concern regarding the unexpected charge related to the purchased a workbook. We apologize for any inconvenience you've faced and occurred communication with our staff.

To address this issue and request a refund, we recommend reaching out to our support team via email at habio.app@appdesk.zendesk.com again. Please provide them with all the relevant details of your situation, and the case will be investigated by the financial department and the supervisor to make sure the resolution would be sufficient.

We value your feedback and want to ensure your concerns are addressed promptly.

Best wishes,
Habio Team 🌱

Rated 1 out of 5 stars

Scam!

Scam!! Signed up for a 1 week trial for 5.99 and they automatically took 2 payments for 29.99 so I’m £65 down. Can’t get a reply and there is no contact numbers to call. Avoid!!

February 29, 2024
Unprompted review
Sub Habio logo

Reply from Sub Habio

Dear Dan,

We're truly sorry to hear about the unauthorized charges you've experienced, and we understand your concern. This is not the kind of experience we want our users to have. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience.

It's important to take immediate action in such cases. We recommend that you contact your bank or credit card provider to report these unauthorized charges and request a chargeback. Additionally, you can contact us at habio.app@appdesk.zendesk.com with your details, and our team will assist you in any way we can to resolve this issue.

We take these concerns seriously and appreciate your patience as we work to address this matter.

Best wishes,
Habio Team 🌱

Rated 1 out of 5 stars

Complete scam

Complete scam. After purchasing 2 weeks, it unlawfully took £30 from my card. When I asked for a refund they never replied.

February 23, 2024
Unprompted review
Sub Habio logo

Reply from Sub Habio

Dear Carmela,

We apologize for the frustration you've experienced with your subscription, and we're here to assist you. To address your concerns and ensure the subscription is canceled, we recommend reaching out to our support team via email at habio.app@appdesk.zendesk.com.

Please provide them with all the necessary details, including the steps you've taken to cancel the subscription and any communication you've had with our support team so far. Our team will investigate the matter and work to provide a resolution promptly.

We understand your frustration, and we're committed to helping you resolve this issue. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out.

Best wishes,
Habio Team 🌱

Rated 1 out of 5 stars

Childish and simplistic Look elsewhere

The app is frustratingly patronising , offering shallow advice without any real depth.it's disappointing how it fails to provide meaningful insights, making it feel like a waste of money.
The reminders and simplistic suggestions quickly become annoying rather than helpful and the attempts at motivation come across as condescending rather than empowering.
If you're seeking real personal growth, look elsewhere – this app falls short in providing meaningful insights.

February 25, 2024
Unprompted review
Sub Habio logo

Reply from Sub Habio

Dear Susie,

We deeply apologize for the frustration and disappointment you've experienced with our app. It's disheartening to hear that our platform has not met your expectations and has failed to provide the depth and meaningful insights you were seeking.

Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and provide a positive experience for all our users. We understand the importance of offering genuine, empowering advice and insights, and we regret that we fell short in delivering this to you.

Please know that we take your concerns seriously, and we are committed to addressing them to enhance the quality of our app. If there's anything specific you'd like to discuss or if you have any suggestions for improvement, please don't hesitate to reach out to us at habio.app@appdesk.zendesk.com. We're here to listen and assist in any way we can.

Once again, we apologize for any inconvenience or frustration this may have caused you.

Best wishes,
Habio Team 🌱

Rated 2 out of 5 stars

Avoid this app and the web-site

Avoid this app and the web-site. I have paid for a free 3-day trial to see how it goes, and immediately was charged for some pdf-file - which is useless by the way for extra 30$ (you can have three decent books for that price) - without any authorization. I am going to raise it with my bank anyway. The company claims it is in-app purchase though by the time the amount was withdrawn I haven’t even uploaded the app to my phone since I just subscribed on the web-site. EU law applies - 14-day refund for any unwanted product. Absolute disgrace and bad business practice - all respectable businesses provide refund even if the products are delivered but not of satisfactory quality

UPDATE as of 18 March. I have slightly increased the rating as the customer support finally got back to me with a constructive feedback (previously, I was mostly receiving robotic replies). The company has refunded an unauthorized payment, therefore, I have no further financial claims to resolve with them. However, seeing so many similar reviews here, I would strongly recommend the company to really work on their customer service and the usability of the website and the app, especially when it comes to the transparency of fees.

February 22, 2024
Unprompted review
Sub Habio logo

Reply from Sub Habio

Dear Zhanna,

We sincerely apologize for any inconvenience or confusion caused by our subscription process. Your experience does not reflect the level of service we strive to provide. Please accept our apologies for any frustration this may have caused.

We understand your concerns and would like to address them promptly. Kindly reach out to us via email at habio.app@appdesk.zendesk.com, and we will investigate this matter further to ensure it is resolved to your satisfaction. Your feedback is invaluable to us as we continually strive to improve our services and provide a positive experience for all our users.

Best wishes,
Habio Team 🌱

Rated 1 out of 5 stars

Terrible support and service

Since cancelling the subscription I have been charged twice for subscription despite “support” it’s been successfully cancelled. Thieves and that all I can say. Have requested refunds but nothing received back. Beware users. They advise to contact their support team which I have done on numerous occasions but nothing comes of it.

February 15, 2024
Unprompted review
Sub Habio logo

Reply from Sub Habio

Dear Brigette,

We understand your frustration and apologize for any inconvenience you've faced. Please accept our sincere apologies for the situation.

To resolve this matter and request a refund, we recommend contacting our support team directly at habio.app@appdesk.zendesk.com. Kindly provide them with your account information and any relevant details regarding your cancellation and the unauthorized charge. Our team will investigate the issue and work towards providing you with the refund you deserve.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to address your concerns promptly.

Best wishes,
Habio Team 🌱

Rated 1 out of 5 stars

Outright thieves

As others have said, this is a blatant scam. I now have to deal with my bank to recover over £75 in funds stolen in the course of 4 days.

Disgusting and criminal. How this remains on the App Store is beyond me.

February 9, 2024
Unprompted review
Sub Habio logo

Reply from Sub Habio

Greetings,

We're truly sorry to hear about the issues you've faced. It's indeed frustrating when you receive conflicting information, and I understand your concerns regarding the unauthorized charges. Your financial security is essential, and I apologize for any inconvenience this has caused you.

To address this matter, we recommend reaching out to our customer support team at habio.app@appdesk.zendesk.com. They will be better equipped to assist you in resolving this issue and clarifying any misunderstandings.

Please know that we take such concerns seriously, and we're committed to helping you find a resolution.

Best wishes,
Habio Team 🌱

Rated 1 out of 5 stars

Terrible experience

Terrible. Had to go through my bank to get my money back. Took a quiz on Instagram and by the time I finished it, it charged me over £30 for a trial and a workbook. Tried to cancel the subscription via their support email multiple times. They didn’t respond for a month and I was charged a further £43. They finally replied and wouldn’t offer a refund.

It’s clear from the reviews that this is a scam targeting neurodiverse individuals seeking ways to help with their ADHD symptoms which is disgraceful.

Please avoid.

December 22, 2023
Unprompted review
Sub Habio logo

Reply from Sub Habio

Dear Sophie,

We are genuinely sorry to hear about the negative experience you've had with our service. It's certainly not our intention to cause any inconvenience or frustration.

If you believe there have been unauthorized charges, we encourage you to contact our support team immediately via email at habio.app@appdesk.zendesk.com. They will investigate the matter and work towards a resolution.

Your feedback is essential to us, and we are committed to addressing your concerns promptly. We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this issue.

Best wishes,
Habio Team 🌱

Rated 5 out of 5 stars

Great support

I am pleased to say that the Customer Support team at Habio truly care about their mission

January 28, 2024
Unprompted review
Sub Habio logo

Reply from Sub Habio

Dear Alan,

We're truly sorry to hear about the frustrating experience you've had with our app. Your feedback is important to us, and we want to assist you in resolving this issue promptly.

Please reach out to our support team via email at habio.app@appdesk.zendesk.com, including all relevant details and proof of the unauthorized charge. We take such matters seriously and will investigate your case thoroughly.

We apologize for any delay in our response and appreciate your patience. Rest assured, we are committed to resolving this matter for you.

Best wishes,
Habio Team🌱

Rated 1 out of 5 stars

As with previous reviewers conned into…

As with previous reviewers conned into buying product I did not want and unable to cancel. No meaningful response from company, automated email only and no refund or cancellation so far.

January 25, 2024
Unprompted review
Sub Habio logo

Reply from Sub Habio

Dear Jennifer,

We're truly sorry to hear about your experience, and we understand your frustration. Unauthorized charges and disappointing content can be very troubling, and we want to address this issue with empathy and accuracy.

To resolve this matter, we recommend reaching out to our customer support team via email at habio.app@appdesk.zendesk.com with all the relevant details about your account, the unauthorized charges, and your concerns about the app's content. Our team should be working diligently to investigate your case and provide you with the assistance you need.

We apologize for any inconvenience you've encountered, and we genuinely appreciate your patience as we work to rectify the situation. Your feedback is important, and we hope to make things right for you.

Best wishes,
Habio Team 🌱

Rated 1 out of 5 stars

Absolute scam

Absolute scam! Contact your bank immediately and delete the app. It is not a legitimate or genuine app. You’ll notice that it doesn’t show up in your Apple subscriptions, and it’s very difficult to find out how to cancel. If you contact them you won’t get a response. Steer clear and contact your bank to block any payments to them ASAP!

January 18, 2024
Unprompted review
Sub Habio logo

Reply from Sub Habio

Dear Felicity,

We're genuinely sorry to hear about your negative experience, and we understand your frustration. It's crucial for us to provide a transparent and fair service to our customers, and unauthorized charges are not acceptable.

We apologize for any confusion and inconvenience you've encountered. We recommend reaching out to our customer support team at habio.app@appdesk.zendesk.com with all the relevant details about your account, the charges, and your experience. Our team will investigate your case thoroughly and work to address it as quickly as possible.

We take your concerns seriously, and we want to make things right for you. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to address this issue to your satisfaction. Your feedback will be taken into account as we work to improve our service.

Best wishes,
Habio Team 🌱

Rated 1 out of 5 stars

Charged for other products

I just purchased a 3-day trial which costs $1 and got charged $29.99 for another product (adhd workbook) which I did not purchase nor authorized the transaction. I contacted their support team asking for a refund. Apparently, It takes 4 business days to reply. Charging people for things they did not buy is unacceptable and cheap. If I don’t get my refund, i’ll get the banks involved.

December 30, 2023
Unprompted review
Sub Habio logo

Reply from Sub Habio

Dear Nassim,

We understand your frustration and concern regarding the unexpected charge related to the purchased ADHD workbook, as well as the communication issues you've faced with our staff. We apologize for any inconvenience this may have caused.

To address this issue and request a refund, we recommend reaching out to our support team once again via email at habio.app@appdesk.zendesk.com. Please provide them with all the relevant details of your situation. Rest assured that your case will be thoroughly investigated by both the financial department and a supervisor to ensure a satisfactory resolution.

We value your feedback and want to ensure your concerns are addressed promptly.

Best wishes,
Habio Team 🌱

Show reviews in all languages. (35 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look