Findallrentals.com Reviews 70

TrustScore 1.5 out of 5

1.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Deserve less than 1 * - BEWARE This website (findallrentals.com) makes you pay for a trial to view property's which they claim to be on the market which actually aren't. I paid for a 7 day tr... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

This should be ZER0 stars!!! This company marketed a property i was intrested in renting as a property directly managed by the landlord. As this website advertises "connecting tennants with landlord.... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

The assistance from Nikky was rally great and helpfull And he is so Professionally dealing

Rated 1 out of 5 stars

This company debits your card without consent. if the trial period ends the company should ask the customer if they want subscribe for a month before debiting the card without permission. This looks... See more

Company replied

Company details

Written by the company

Looking for your next rental property? Findallrentals is your best choice! At Findallrentals, we make it easy for tenants and landlords to connect, helping you find your ideal home quickly and efficiently. Whether you’re searching for an apartment, house, or room, Findallrentals offers a wide range of rental properties to suit every budget and lifestyle. With listings available on your chosen location, our platform makes your search effortless and gives you the best opportunity to secure your perfect rental. Need help or have questions? Our friendly support team is here to guide you every step of the way. You can reach us easily through Rento, our virtual assistant found on our FAQs, or by filling out the contact form in the T&Cs on our website. At Findallrentals, we strive to make your rental journey simple, transparent, and completely stress-free.


Contact info

1.7

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

70 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely useless scammers.

Absolutely useless scammers.
Got a free trial, cancelled that, then got an invoice for 39 Euro.
Website design is awful, literally no accomodation options in my region.
Hope they will go bankrupt asap.

December 7, 2024
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello Aleksandr,

We’re sorry to hear that you’re disappointed with your experience.

If a trial was cancelled within the specified timeframe, no further renewal should occur. If you received an invoice after cancelling, this is something we would need to review carefully based on the exact cancellation date and billing cycle.

We also understand that availability can vary depending on the region, and we appreciate your feedback regarding the platform design.

To better understand your specific case, we have previously requested additional details, but we have not yet received a response. Therefore, we are currently unable to identify your account. If you need further assistance, you can always reach out to our team via the contact form on our website so our support team can review your account and assist you directly.

Best regards,
FindallRentals Team

Rated 1 out of 5 stars

Scammers

They stole my money and no refund policy

November 13, 2024
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello Ali,

We’re sorry to hear that you feel this way.

All subscriptions are subject to the terms presented during registration, including information about renewal and applicable refund conditions. We do not process charges outside of an active subscription agreement.

If you believe a charge was made incorrectly or that your case was not handled properly, we would like to review it in detail.

To better understand your specific case, we have previously requested additional details, but we have not yet received a response. Therefore, we are currently unable to identify your account. If you need further assistance, you can always reach out to our team via the contact form on our website so we can investigate your account and assist you directly.

Best regards,
FindallRentals Team

Rated 1 out of 5 stars

Scam

Scam, only take your money and don’t help you with anything!!!!

November 5, 2024
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello Barbora,

We’re sorry to hear that you feel this way about your experience.

Rentola operates as a rental platform providing access to listings and contact features during an active subscription period. We certainly do not aim to leave users feeling unsupported.

To better understand your specific case, we have previously requested additional details, but we have not yet received a response. Therefore, we are currently unable to identify your account. If you need further assistance, you can always reach out to our team via the contact form on our website so our support team can investigate and assist you directly.

Best regards,
FindallRentals Team

Rated 1 out of 5 stars

I’m being charged for an account that…

I’m being charged for an account that no longer exists. I’ve contacted them and received no response. @findallrentals Please contact me ASAP to get this sorted out. Avoid this service at all costs.

October 21, 2024
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello Liliana,

We’re sorry to hear about your experience and understand how concerning it must be to see charges for an account you believe no longer exists.

In some cases, subscriptions may be linked to a different email address or a related domain account. This is something we would need to review carefully based on your specific details.

We also take it seriously if you did not receive a response from support.

To better understand your specific case, we have previously requested additional details, but we have not yet received a response. Therefore, we are currently unable to identify your account. If you need further assistance, you can always reach out to our team via the contact form on our website so we can review your account and assist you directly.

Best regards,
FindallRentals Team

Rated 1 out of 5 stars

I signed up for the free trial

I signed up for the free trial, after that I wanted to cancel the next day and it showed that I don’t have existing membership with them , one week later I was charged 39€ , when I tried to check for any membership it turned out that I still don’t have one. I contacted the website but no answer still. This is ridiculous!

September 10, 2024
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello Silvana,

We’re sorry to hear about your experience — we understand how frustrating this must feel.

If your account showed no active membership, but a charge was still processed, this is something we would need to review very carefully. In some cases, this can be related to multiple accounts registered with different email addresses or different domain versions of the platform.

We also take it seriously if you did not receive a response from support — that is not the experience we aim to provide.

To better understand your specific case, we have previously requested additional details, but we have not yet received a response. Therefore, we are currently unable to identify your account. If you need further assistance, you can always reach out to our team via the contact form on our website so we can look into this urgently and clarify the situation for you.

Best regards,
FindallRentals Team

Rated 1 out of 5 stars

There's no warning through email that…

There's no warning through email that you'r free trial is ending soon, and they charge you twice for one month too. I had the worst experience with this website i lost 80€ because of it and that's not a amount of money i was willing to throw out the window.

August 2, 2024
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.
We’re sorry to hear that you aren’t satisfied with our service. Your experience is important to us, and we’d appreciate the opportunity to assist you and find a solution. We’ve requested your contact details so we can reach out and address your concerns directly.

Looking forward to your cooperation.

Best regards,
FindallRentals Team

Rated 1 out of 5 stars

canceled during the Trial period of my subscription. But I was charged 60 euros anyway

Over already 3 weeks ago, I canceled during the Trial period of my subscription. But I was charged 60 euros anyway, when I even got a confirmation email from THEIR SERVICE that my subscription was canceled. Long answers, strange answers - they are covered by scripts and don't want to refund, it's obvious. I have all the proof that the subscription was canceled on June 4, 2024 and the debit took place on June 6, 2024. I feel like I am in contact with scammers. On my last message where I pointed it out to them (mismatch of dates, sent a confirmation email, its copy to technical support, all screenshots and so on) I've been waiting for a response for more than 2 days. 60 euros flew off my card AFTER the trial period (which is unpaid and free) was canceled

June 6, 2024
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello,

Thank you for taking the time to give us your feedback.

We have asked for your details as we want to resolve the issue you are experiencing and improve your experience with us. Unfortunately, we have not received your account details and therefore we are unable to investigate your case.

We are very sorry to hear that you had such a negative experience. Our users' experience is very important to us. However, please note that fees are presented before, during and after your subscription registration. The terms and conditions of our subscriptions are outlined during the registration process, but we understand that misunderstandings can occur.

Your experience is important to us and we would like to take this opportunity to help you.
You can always contact us through our website via our FAQ section where you will find frequently asked questions and answers, as well as a contact form that you can fill in, after which our customer service team will be happy to assist you.

Best regards,
FindAllRentals.com

Rated 1 out of 5 stars

No comments

June 4, 2024
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello,

Thank you very much for your review!

We are happy to hear that you are satisfied with our services.

Have a great day!

Best regards
FindAllRentals.com

Rated 5 out of 5 stars

I have an amazing experience

I have an amazing experience, people here are so kind and they will help you to the best to settle issues, I recommend this with 5 star keep it up and best regards

April 9, 2024
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello,

Thank you for your fantastic feedback! We're delighted to hear that our team provided you with such a positive experience. Your recommendation means a lot to us, and we'll continue striving to deliver the best service possible.

Best regards,
FindAllRentals.com

Rated 5 out of 5 stars

Trustworthy agency

The agency is communicative, fast in response, and helpful, besides, they provide many selections of available accommodations to choose from.

March 5, 2024
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Dear Rilwaru

Thank you for taking the time to share your positive experience! We're thrilled to hear that you found our agency trustworthy, communicative, and helpful. Providing a variety of accommodation options is our goal, and we're delighted it met your expectations. If you ever need assistance again, don't hesitate to reach out – we're here for you!

Best regards,
FindAllRentals.com

Rated 4 out of 5 stars

Keeps charging despite cancellation

The payment system may charge double or still charge after cancelling your subscription but the customer service refunded me so I changed my initial 1 star review to 4 star now.

January 30, 2024
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Thank you for taking the time to share your experience with us on Trustpilot. We sincerely apologize for any inconvenience you may have faced regarding the payment issues after canceling your subscription. Your feedback is invaluable to us as it helps us improve our services.

We are pleased to hear that our customer service team was able to address your concerns promptly and provide a refund. Resolving issues promptly and efficiently is our top priority, and we appreciate your patience throughout this process.

We understand the frustration that billing discrepancies can cause, and we want to assure you that steps are being taken to prevent such occurrences in the future. Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we are committed to continuously enhancing our services to provide a seamless experience for our customers.

Thank you for updating your review and adjusting the rating. We are grateful for your understanding and the opportunity to make things right. If you have any further questions or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to our customer service team.

We value your feedback, and your satisfaction remains our priority. We look forward to serving you better in the future.

Best regards
FindAllRentals.com

Rated 5 out of 5 stars

The customer service team responds…

The customer service team responds immediately if there is a problem, and they take it with care.

January 22, 2024
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello Ema,

Thank you very much for your review!

We are happy to hear that you are satisfied with our services.

Have a great day!

Best regards
FindAllRentals.com

Rated 4 out of 5 stars

I get my money back thanks for Ron

December 29, 2023
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello ,

Thank you very much for your review.

We are glad to hear that you are satisfied with the service that Ron has provided to you.
We will make sure to forward your kind words.

Have a nice day!

Best regards,
FindAllRentals.com

Rated 5 out of 5 stars

problem

I had a problem with the payment but Sara was very kind and help me.
Thank you so much

Thank you for the attention
Gabriel

November 27, 2023
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello Gabriel,

Thank you for bringing the payment issue to our attention. We're glad to hear that Sara was able to assist you effectively. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your understanding. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out.

Thank you for choosing us!

Best regards
FindAllRentals.com

Rated 5 out of 5 stars

I was not able to cancel my subsription…

I was not able to cancel my subsription on time and i told my case to Ron. Ron understood my problem very well and helped me in this matter. Ron is the best

October 22, 2023
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello Sheroz,

Thank you for sharing your experience with us. We're glad to hear that Ron was able to assist you effectively and resolve your subscription issue. Providing excellent support to our customers is our priority, and it's great to know that Ron was able to help you with your concerns.

If you need further assistance or have more queries, please feel free to reach out.

Best regards,
Findallrentals.com team

Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service

Ron gave Prompt responses, professional and extremely helpful.

September 12, 2023
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Dear Ocha,

Thank you for taking the time to leave a review. We are thrilled to hear that you found our responses prompt, professional, and extremely helpful. Our team works hard to provide excellent service to our customers and your feedback is very much appreciated.

Thank you again for choosing our services and we look forward to assisting you in the future.

Best regards,
Findallrentals team

Rated 5 out of 5 stars

I believe Findallrent company

I believe Findallrent company, has a great and user friendly platform for looking accommodation. And when I had some issue with regards to the payments, all was sorted out in a kind and respectful manner. Mr Ron, was very polite and understanding in his e-mail correspondence. Now this might sound simple, but for those who know how stressful it can be, in looking for a house, will appreciate and understand how a good customer service makes a person to feel.

August 25, 2023
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello Gerhard

Thank you very much for your review.

We are glad to hear that you are satisfied with the service that Ron has provided to you.
We will make sure to forward your kind words.

Have a nice day!

Best regards,
Sara
Findallrentals.com

Rated 5 out of 5 stars

My question regarding refund was…

My question regarding refund was resolved by Ron quickly and professionally. Thank you for good work :)

August 20, 2023
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello Inga,

Thank you very much for your review.

We are glad to hear that you are satisfied with the service that Ron has provided to you.
We will make sure to forward your kind words.

Have a nice day!

Best regards,
Sara
Findallrentals.com

Rated 1 out of 5 stars

It´s a waste of time in The Netherlands market

This is a paid subscription site. They promise access to contact details of landlords, but what they provide is links to plenty of other sites where you have to pay again for access to details... It´s a waste of time. Besides, you cannot cancel your suscription inmediately. I do not recommend to use this site to search room in The Netherlands. I don´t know if it´s useful in other countries.

And I continue now answering to your reply. As I said, I don´t know if in other countries Findrentals provides with any direct leads, but as far as I can check in my search for a room/studio in Tilburg (The Netherlands) all leads you provide are links to other NON FREE sites. If I want to contact the landlords, I have to register and pay for access in those sites. Therefor, my advise to people looking for housing in The Netherlands is that Findallrentals is a waste of time. Skip them and go directly to other sites.

July 16, 2023
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hello ,

Thank you for taking the time to write us your feedback.

We’re sorry you aren’t satisfied with our service.
Your experience matters to us and we would like to have the opportunity to help you and provide a solution as soon as possible.

We are a portal that mediates ads posted by companies / individuals / brokers, the portal is based on self-service, you browse ads, contact and communicate directly with the person responsible for the ad, sometimes you are sent to the company's own page and then contact is made via their own site.

We have requested your contact details so we can get in touch with you. Looking forward to your cooperation.

Best,
Sara
FindAllRentals.com

Rated 5 out of 5 stars

Helpful portal with amazing customer support

I highly recommend Findallrentals. Even I didn't find a final property there, they support was perfectly helpful during the whole process.
Great thanks for Ron from the support team, who resolve all my issues.
Looking for renting new property? Start here.

July 11, 2023
Unprompted review
Findallrentals.com logo

Reply from Findallrentals.com

Hi Jakub,

Thank you very much for your review.

We are glad to hear that you are satisfied with the service that Ron has provided to you.
We will make sure to forward your kind words.

Have a nice day!

Best regards,
Sara
FindAllRentals.com

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look